Alice Okuluna Hoşgeldin ^^

Alice Okuluna Hoşgeldin.Sende Bir Alice'misin ? O Zaman Bize Katıl !
 
AnasayfaAnasayfa  TakvimTakvim  SSSSSS  AramaArama  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
sena
Senin Alice'n Ne ?
Senin Alice'n Ne ?
avatar

Mesaj Sayısı : 64
Başarı Puanı : 90
Kayıt tarihi : 12/07/09
Yaş : 21
Nerden : ankara

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: her 1.2.yada 3. yaşıma girdiğimde bulunmamış veya vağar olmayan alice'i bulup kullanmak (bu alice insan ölene kadar kişide durur ve 1. yaşındaki alice'ini 2. yaşındada kullanabilir)

MesajKonu: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Paz Tem. 12, 2009 3:37 pm

slm ben buraya yeni üye oldum ve imza konusunda bana yardım edebilirmisiniz? şimdiden teşkkürler Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.shippuuden-animeci.yetkin-forum.com
MoonShine
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
avatar

Mesaj Sayısı : 179
Başarı Puanı : 191
Kayıt tarihi : 29/06/09
Yaş : 24
Nerden : İzmir

Kişi sayfası
Alice Türün : Hiç tükenmeyen
Alice'n ?: Hava Kontrolu

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Paz Tem. 12, 2009 6:20 pm

slm hoşgeldin sena benim adım Kübra Nur tanıştığıma memnun oldum ben de imza konusunda pek bilgili değilim ama sitedeki diğer arkadaşlar sana yardım ederler. lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sena
Senin Alice'n Ne ?
Senin Alice'n Ne ?
avatar

Mesaj Sayısı : 64
Başarı Puanı : 90
Kayıt tarihi : 12/07/09
Yaş : 21
Nerden : ankara

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: her 1.2.yada 3. yaşıma girdiğimde bulunmamış veya vağar olmayan alice'i bulup kullanmak (bu alice insan ölene kadar kişide durur ve 1. yaşındaki alice'ini 2. yaşındada kullanabilir)

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Paz Tem. 12, 2009 7:25 pm

teşekkürler bende tanıştığıma memnun aldum Kübra Nur Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.shippuuden-animeci.yetkin-forum.com
mikan_natsu
4 Yıldız-Efsane Öğrenci
4 Yıldız-Efsane Öğrenci
avatar

Mesaj Sayısı : 2773
Başarı Puanı : 2846
Kayıt tarihi : 13/05/09
Yaş : 21
Nerden : Hyuuga Malikanesi'nden

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: Alice Çalma ve Etkisizleştirme Alice'i

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Perş. Tem. 23, 2009 9:03 am

hoşgeldin sena ben de İlayda imza konusuna gelinc
Spoiler:
 
sitesinden yapabilirsin 3. linki alıcaksın cnm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sena
Senin Alice'n Ne ?
Senin Alice'n Ne ?
avatar

Mesaj Sayısı : 64
Başarı Puanı : 90
Kayıt tarihi : 12/07/09
Yaş : 21
Nerden : ankara

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: her 1.2.yada 3. yaşıma girdiğimde bulunmamış veya vağar olmayan alice'i bulup kullanmak (bu alice insan ölene kadar kişide durur ve 1. yaşındaki alice'ini 2. yaşındada kullanabilir)

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Paz Ağus. 23, 2009 2:08 am

tmm chok teşkürler ama ben o siteyi biliyorum ordan koymama rağmen yazıları bile göstermiyor ben aslında onu soruyodum ama yinede teşekürler Very Happy
aaaa bu arada benim 1. adımda ilay tüm adım ilaysena ne desadüf Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.shippuuden-animeci.yetkin-forum.com
mikan_natsu
4 Yıldız-Efsane Öğrenci
4 Yıldız-Efsane Öğrenci
avatar

Mesaj Sayısı : 2773
Başarı Puanı : 2846
Kayıt tarihi : 13/05/09
Yaş : 21
Nerden : Hyuuga Malikanesi'nden

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: Alice Çalma ve Etkisizleştirme Alice'i

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Paz Ağus. 23, 2009 11:16 am

sahi mi ilginç Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
düşlerimin prensi
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
avatar

Mesaj Sayısı : 101
Başarı Puanı : 105
Kayıt tarihi : 14/08/09
Yaş : 23
Nerden : güney kore (seul)

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: rüzgar konturolü

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Paz Ağus. 23, 2009 11:53 am

merabalar ben de yeni bi üyeyim lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
mikan_natsu
4 Yıldız-Efsane Öğrenci
4 Yıldız-Efsane Öğrenci
avatar

Mesaj Sayısı : 2773
Başarı Puanı : 2846
Kayıt tarihi : 13/05/09
Yaş : 21
Nerden : Hyuuga Malikanesi'nden

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: Alice Çalma ve Etkisizleştirme Alice'i

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Paz Ağus. 23, 2009 11:54 am

merhaba da kendini tanışma bölümünde tanıtsan diyorum burası senanın yeri
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
düşlerimin prensi
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
avatar

Mesaj Sayısı : 101
Başarı Puanı : 105
Kayıt tarihi : 14/08/09
Yaş : 23
Nerden : güney kore (seul)

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: rüzgar konturolü

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Paz Ağus. 23, 2009 11:55 am

yani yeni başlıkmı açmam gerekiyo Embarassed
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
mikan_natsu
4 Yıldız-Efsane Öğrenci
4 Yıldız-Efsane Öğrenci
avatar

Mesaj Sayısı : 2773
Başarı Puanı : 2846
Kayıt tarihi : 13/05/09
Yaş : 21
Nerden : Hyuuga Malikanesi'nden

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: Alice Çalma ve Etkisizleştirme Alice'i

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Paz Ağus. 23, 2009 11:56 am

ewt aynen öyle Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
düşlerimin prensi
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
avatar

Mesaj Sayısı : 101
Başarı Puanı : 105
Kayıt tarihi : 14/08/09
Yaş : 23
Nerden : güney kore (seul)

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: rüzgar konturolü

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Paz Ağus. 23, 2009 11:57 am

peki nasıl yapıcam
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
mikan_natsu
4 Yıldız-Efsane Öğrenci
4 Yıldız-Efsane Öğrenci
avatar

Mesaj Sayısı : 2773
Başarı Puanı : 2846
Kayıt tarihi : 13/05/09
Yaş : 21
Nerden : Hyuuga Malikanesi'nden

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: Alice Çalma ve Etkisizleştirme Alice'i

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Paz Ağus. 23, 2009 11:59 am

sayfanın en ltına in orada new topic diye bişi var ona tıkla bilgilerini filan yaz işte kendini tanıt
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
düşlerimin prensi
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
avatar

Mesaj Sayısı : 101
Başarı Puanı : 105
Kayıt tarihi : 14/08/09
Yaş : 23
Nerden : güney kore (seul)

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: rüzgar konturolü

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Paz Ağus. 23, 2009 12:10 pm

teşekkür ederim Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
mikan_natsu
4 Yıldız-Efsane Öğrenci
4 Yıldız-Efsane Öğrenci
avatar

Mesaj Sayısı : 2773
Başarı Puanı : 2846
Kayıt tarihi : 13/05/09
Yaş : 21
Nerden : Hyuuga Malikanesi'nden

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: Alice Çalma ve Etkisizleştirme Alice'i

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Paz Ağus. 23, 2009 12:11 pm

bişi deil lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
düşlerimin prensi
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
avatar

Mesaj Sayısı : 101
Başarı Puanı : 105
Kayıt tarihi : 14/08/09
Yaş : 23
Nerden : güney kore (seul)

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: rüzgar konturolü

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Paz Ağus. 23, 2009 12:12 pm

bu arada sena hoşgeldin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sena
Senin Alice'n Ne ?
Senin Alice'n Ne ?
avatar

Mesaj Sayısı : 64
Başarı Puanı : 90
Kayıt tarihi : 12/07/09
Yaş : 21
Nerden : ankara

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: her 1.2.yada 3. yaşıma girdiğimde bulunmamış veya vağar olmayan alice'i bulup kullanmak (bu alice insan ölene kadar kişide durur ve 1. yaşındaki alice'ini 2. yaşındada kullanabilir)

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Paz Ağus. 23, 2009 7:53 pm

teşekkürler düşlerimin prensi bu arada senin adın ne? chok merak ettim Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.shippuuden-animeci.yetkin-forum.com
düşlerimin prensi
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
avatar

Mesaj Sayısı : 101
Başarı Puanı : 105
Kayıt tarihi : 14/08/09
Yaş : 23
Nerden : güney kore (seul)

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: rüzgar konturolü

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Ptsi Ağus. 24, 2009 11:29 am

benim adım nesliahn senacım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
düşlerimin prensi
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
avatar

Mesaj Sayısı : 101
Başarı Puanı : 105
Kayıt tarihi : 14/08/09
Yaş : 23
Nerden : güney kore (seul)

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: rüzgar konturolü

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Ptsi Ağus. 24, 2009 11:30 am

şey yanlış oldu neslihan yazıcaktım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kaynar98
Üç Yıldız-Dahi Öğrenci !
Üç Yıldız-Dahi Öğrenci !
avatar

Mesaj Sayısı : 338
Başarı Puanı : 351
Kayıt tarihi : 11/05/09
Yaş : 20
Nerden : Alice Okulu

Kişi sayfası
Alice Türün : Hiç tükenmeyen
Alice'n ?: Hayal Gücü

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Paz Kas. 29, 2009 8:57 pm

sena sen nerede oturuyosun?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://erenimecemim.blogcu.com
natsume_mikan
Üç Yıldız-Dahi Öğrenci !
Üç Yıldız-Dahi Öğrenci !
avatar

Mesaj Sayısı : 2780
Başarı Puanı : 2842
Kayıt tarihi : 28/08/09
Yaş : 22
Nerden : gakuen alice

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: ỖłỮM

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Paz Kas. 29, 2009 9:33 pm

bence imza bölümünü yardım bölümüne yazman gerekiyo

_________________


DEATH FAİRY(CLARE LUCY)

Spoiler:
 

Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sena
Senin Alice'n Ne ?
Senin Alice'n Ne ?
avatar

Mesaj Sayısı : 64
Başarı Puanı : 90
Kayıt tarihi : 12/07/09
Yaş : 21
Nerden : ankara

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: her 1.2.yada 3. yaşıma girdiğimde bulunmamış veya vağar olmayan alice'i bulup kullanmak (bu alice insan ölene kadar kişide durur ve 1. yaşındaki alice'ini 2. yaşındada kullanabilir)

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Perş. Mart 25, 2010 4:55 pm

şey bn çankırıda oturuyorm aslında size resimlerimi gösteriym





sağ'daki bnm soldaki kuzenim


bu sefer sağ'daki kuzenim soldaki bnm Smile



buda sadece bn

nasılm gslmiyim (biliyorm chok çirkini en asından kendim hakkında öle düşünüyorm) Very Happy

aaaa bu arada bnde bi sitem var adı

www.animekeyfi.yetkin-forum.com

girmenizi ve üye olmanısı beklerm ^_^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.shippuuden-animeci.yetkin-forum.com
sinem-karamelek
Üç Yıldız-Dahi Öğrenci !
Üç Yıldız-Dahi Öğrenci !
avatar

Mesaj Sayısı : 1203
Başarı Puanı : 1233
Kayıt tarihi : 22/01/10
Yaş : 21
Nerden : hyuuga malikanesinden

Kişi sayfası
Alice Türün : Hiç tükenmeyen
Alice'n ?: mavi ateş

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Cuma Mart 26, 2010 8:14 pm

bence öyle düşünme çok şirin bir kızsın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sena
Senin Alice'n Ne ?
Senin Alice'n Ne ?
avatar

Mesaj Sayısı : 64
Başarı Puanı : 90
Kayıt tarihi : 12/07/09
Yaş : 21
Nerden : ankara

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: her 1.2.yada 3. yaşıma girdiğimde bulunmamış veya vağar olmayan alice'i bulup kullanmak (bu alice insan ölene kadar kişide durur ve 1. yaşındaki alice'ini 2. yaşındada kullanabilir)

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Cuma Mart 26, 2010 8:39 pm

chok teşkür cnm ^^ :3
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.shippuuden-animeci.yetkin-forum.com
Queen
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
avatar

Mesaj Sayısı : 141
Başarı Puanı : 154
Kayıt tarihi : 04/08/09

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: Alice Çalma

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Paz Nis. 04, 2010 1:32 pm

Aramıza hoşgeldin...Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Queen
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
Tek Yıldız-Aramıza Hoşgeldin
avatar

Mesaj Sayısı : 141
Başarı Puanı : 154
Kayıt tarihi : 04/08/09

Kişi sayfası
Alice Türün : Hayat kısaltan
Alice'n ?: Alice Çalma

MesajKonu: Geri: konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena   Paz Nis. 04, 2010 1:33 pm

Bu arada sende Gs liymişsin bende ceyda:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
konniçiwwwaaaaa=yani slm arkiler benim adım sena
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki
 Similar topics
-
» Bu gün benim Doğmama günüm
» Modelersiz en baştaki mesaja yani mesajlar arasına kod eklemek ltfen yardım edin
» Benim forumumda imza görünmüyo.
» Tamamen Benim Sitemden Oluşturmuş !
» Son Mesajlar Bölümü Yardım Edin... Benim İstediğim Daha Farklı...Yardım Edinn

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Alice Okuluna Hoşgeldin ^^ :: Konu Dışı Eylence :: Tanışma Bölümü-
Buraya geçin: